Corona wedstrijden

Op zondag 16 januari van 15:15 tot 17:00 is er de mogelijkheid voor onze jeugdleden tot 17 jaar om een wedstrijd te rijden. Je kunt je zelfs al inschrijven voor de wedstrijd op inschrijven.schaatsen.nl

De wedstrijd is dus alleen voor de junioren t/m de junioren B te rijden. Daarnaast zullen de tijden ook niet in de officiële uitslagen worden opgenomen dus als je een supertijd rijdt komt deze helaas niet bij je persoonlijke records te staan.

Als voor 16 januari de maatregelen wedstrijden op een later tijdstip weer toelaten dan worden de wedstrijden alsnog verplaatst naar de avond. We zullen deze wedstrijd niet rijden met onze vertrouwde wedstrijdpartners van Uitgeest en Castricum maar zijn ingedeeld Castricum, Heerhugowaard, Geestmerambacht, SiS en onze vereniging.