inschrijven

Wat leuk dat je er voor kiest om je aan te melden bij onze club. Noteer hieronder je eerste gegevens. Je krijgt de gegevens in een mail naar je toegestuurd. Let op dat je eerst je E-mailadres dient te bevestigen. Kijk dus goed naar je mailbox (spambox) en klik op de link in de eerste mail om dit te doen. Zodra jij je E-mailadres hebt bevestigd krijg de sitebeheerder een mailtje en neemt daarna contact met je op. Krijg je geen mail binnen waarmee je jouw E-mail dient te bevestigen dan ziet de beheerder van de site evengoed jouw aanvraag binnenkomen en kan later jouw aanvragen goedkeuren. Neem anders gerust even contact op met de webmaster om te vragen of je aanvraag is binnen gekomen als je daaraan twijfelt.

• Persoonlijke gegevens

Wij zijn zuinig op de door jou verstrekte gegevens. Lees hiervoor onze privacyverklaring helemaal onder aan de website. De gegevens met een * zijn verplicht om in te vullen.
  • Het E-mailadres is een uniek gegeven in onze ledenadministratie. Familieleden kunnen dus niet onder hetzelfde E-mailadres worden ingeschreven.
  • De enige voorwaarde voor het wachtwoord is dat uit minimaal 6 tekens moet bestaan. Een sterk wachtwoord is altijd aan te raden maar dwingen wij niet af middels ingewikkelde wachtwoordeisen. Minimum lengte van 6 karakters.
  • Schaatsen

Bij de registratie hoef je de gegevens over je keuze voor de trainingsuren nog niet in te vullen (tenzij je direct al weet op welk uur je wilt komen trainen). Dit kan je op elk ander moment invullen nadat je toegang hebt gekregen tot de site.
  • Dit KNSB relatienummer kan je zelf niet bewerken. Dit is het nummer dat je invult als je je gaat aanmelden voor een wedstrijd.

Adresgegevens