De website van de club is vernieuwd. Neem een kijkje!
Limmer IJsclub Limmer IJsclub
Schaatsvereniging voor Limmen en Omstreken

Beste ,

De website van de IJsclub is vernieuwd. De oude website ging al weer een tijdje mee en was toe aan vernieuwing. De leesbaarheid op telefoon en tablet is verbeterd en teksten, foto's en video's zijn weer allemaal nagelopen en vernieuwd. Daarnaast draait de website op een ander systeem (van Joomla naar WordPress)

De ledenadministratie

Alle gegevens uit de ledenadministratie van de oude site zijn meegenomen naar de nieuwe site. Als het goed is moet zelfs het oude wachtwoord nog werken maar een nieuw wachtwoord is zo geregeld. Klik onder in beeld op de optie "Je wachtwoord is verloren?" en je krijgt een herstel wachtwoord opgestuurd. Inloggen doe je met je E-mailadres.

Persoonlijke records

Nieuw in de website is dat we van de leden op de profielpagina de persoonlijke records en seizoentijden hebben staan. Dat heeft een knappe kop voor ons in de website geprogrammeerd. Ben je wedstrijdrijder? Neem snel een kijkje op je profielpagina (zichtbaar na het inloggen).

Feedback?

Opmerkingen of suggesties. Ik hoor ze graag.

BART DE WOLF

Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je bent ingeschreven bij de Limmer IJsclub. Indien je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen kun je hieronder klikken op "uitschrijven bij de nieuwsbrief".

Uitschrijven bij de nieuwsbrief
facebook  youtube