We hebben weer plek voor nieuwe sponsoren op onze kleding. Iets voor u?

Jullie zijn bekend met onze club en onze clubkleding die wij, mede dankzij sponsering, voordelig aan onze clubleden aan kunnen bieden. De sponsorovereenkomsten van de huidige sponsoren op onze kleding zijn aan het einde van de looptijd gekomen. We hebben dus ruimte voor nieuwe sponsoren op onze clubkleding. Wellicht heeft u zelf al eens nagedacht over sponsoring van onze club of kent u iemand die graag een plekje zou willen krijgen op onze kleding. Dan is dit wellicht het goede moment om daarin te stappen.

Wat kunnen wij bieden? Op onze huidige kleding hebben wij, naast onze hoofdsponsor GPGroot, plek voor subsponsoren. De afgelopen jaren waren dat Brasserie in ’t Groen, Victor Advocaten, Min Architectuur en WDBTrading. Een plek op de clubkleding kost €500, per jaar en dan gaat u een verplichting aan voor 5 jaar met onze club. Tijdens deze 5 jaar zal op alle clubkleding uw naam worden gedrukt bij de bestellingen. We willen dit keer ook kijken of het lukt om een halve of kleine plek op de kleding aan te bieden voor €250,- per jaar met de verplichting om dit 5 jaar aan te gaan. Daarnaast zal uw naam ook worden vermeld op onze website en besteden we aandacht aan onze sponsoren op de sociale mediakanalen van de club.

We zijn van plan om onze kledinglijn uit te breiden met fietskleding en een sportshirt voor de zomer. Uw naam komt dus direct op veel kleding te staan die het hele jaar door onze leden wordt gedragen. Wilt u onze club sponsoren of heeft u nog vragen neem contact op met Bart de Wolf (b.de.wolf@limmerijsclub.nl). Bij belangstelling vragen wij uw te reageren voor 15 juni zodat wij het kunnen regelen voor de start van het nieuwe seizoen.

Namens de Limmer IJsclub,

Bart de Wolf

Het kan zijn dat je de nieuwsbrief nog ontvangt nadat je je hebt afgemeld bij onze club. Onze excuses daarvoor. Je kunt jezelf afmelden met de link hieronder.