Nieuws over de hervatting van de trainingen op onze IJsbaan

We kunnen weer op het ijs op met elkaar. De verlichting van de corona maatregelen heeft tot gevolg dat de trainingen vanaf maandag de 17e gewoon weer volgens het reguliere schema zullen gaan verlopen voor alle rijders. Daarbij lijkt het ook zo te zijn dat de trainingen kunnen plaatsvinden op de manier zoals we dat gewend zijn. Zie daarvoor ook de informatie op de site van rijksoverheid.

Corona informatie Rijkskoverheid

Hoe de wedstrijden de komende weken ingevuld gaan worden is nog niet helemaal precies duidelijk. Feit is wel dat de zaterdag- en zondagavond weer gebruikt kunnen worden voor langebaanwedstrijden en de vrijdag weer beschikbaar is voor het rijden van marathons. Jullie krijgen via de app groepen bericht over de wedstrijden en we plaatsen er ook een bericht over op de website.

We wensen jullie allemaal weer veel schaatsplezier.

Sport verstandig en blijf gezond.