In deze nieuwsbrief informatie over de trainingen de komende weken voor de jeugd, zelfs weer een wedstrijd en... hou de brievenbus de komende dagen in de gaten.
Limmer IJsclub Limmer IJsclub
Schaatsvereniging voor Limmen en Omstreken

Beste ,

In deze nieuwsbrief aandacht voor een aantal zaken.

• De trainingen voor de jeugd kunnen weer worden opgestart. Over het hoe en wat lees je meer in deze nieuwsbrief. Ook zal er voor de jeugd t/m 17 jaar weer een wedstrijd worden georganiseerd.
  • De trainingen voor de vroege vogels werden druk bezocht.
  • De leden krijgen de komende dagen allemaal een leuke verrassing van de club in de brievenbus.

Trainingen voor de jeugd

De jeugd tot en met 17 jaar mag met het aflopen van de maatregelen op 14 januari straks weer sporten tot 20:00. Dat betekent dat voor de jeugdleden de trainingsuren A01, A02 en A07 (maandag het eerste en tweede trainingsuur en donderdag) weer worden opgestart. Op maandag A01 van 17:45 tot 18:45 staan Pieter en Bart weer op het ijs voor jullie. Op maandag A02 trainen van onze club geen jeugdleden en dus kunnen wij dit trainingsuur verder ook niet invullen. Op donderdag kunnen de jeugdleden ook weer starten met hun training op het vertrouwde tijdstip van 18:15 tot 19:15. Het trainingsuur A08 op de zaterdagochtend blijft gewoon doorgaan.

We houden een kleine slag om de arm of dit de exacte invulling zal zijn. Over de invulling van de uren zullen we verder via de WhatsApp groepen met jullie communiceren.

Wedstrijden voor de jeugd

Voor de jeugd t/m junioren B is er in ieder geval op 16 januari een wedstrijd. Je kunt je inschrijven via de bekende website. Het tijdstip van de wedstrijd zal zeer waarschijnlijk verschuiven van eind van de middag naar begin van de avond.

De A junioren die nog geen 18 jaar zijn op 16 januari moeten het even aan Bart de Wolf laten weten als ze mee willen doen.

Vroege trainingen in de vakantie

Vanochtend 6 januari was de tweede training voor de vroege vogels die het ijs erg beginnen te missen door alle beperkingen.

Er was een grote groep leden die er geen enkel probleem mee had om vroeg uit bed te komen voor de training.

Bijzonder was vooral dat we daardoor dit keer met een heel divers gezelschap op het ijs stonden. Van een jeugdschaatser tot ervaren kilometervreters. De leden kregen bij de training alvast een kleine verrassing uitgereikt...

Hou je brievenbus in de gaten

De rest van de leden krijgt de komende dagen een kleine verrassing van de club in de brievenbus. We hadden veel bijzondere plannen voor de 28e december toen de club alweer haar 126 verjaardag vierde. We hadden een attentie geregeld voor al onze leden die dag en hebben nu besloten dat bij jullie langs te brengen. Hou je brievenbus dus maar in de gaten.

Bestuur, trainers en de lustrumcommissie van de Limmer IJsclub

Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je bent ingeschreven bij de Limmer IJsclub. Indien je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen kun je hieronder klikken op "uitschrijven bij de nieuwsbrief".

Uitschrijven bij de nieuwsbrief
facebook  youtube