Hoewel de temperaturen van de laatste dagen echt anders doen vermoeden zijn wij toch al weer gestart met de voorbereidingen van het ijsseizoen 2023-2024.

Wij hebben voor de vakantie reeds geïnventariseerd wie er het komend seizoen met ons het ijs op gaan en wie er (voorlopig) even mee gaan stoppen op verzoek van de SFA. Mocht je jouw keuze nog niet definitief hebben doorgegeven dan wordt het nu wel tijd om dat te gaan doen want zeer binnenkort gaan we abonnementen voor het nieuwe seizoen bestellen. Daarnaast willen we ook graag weten wie er van plan zijn te starten OF te stoppen met wedstrijdschaatsen.  Wij willen dit graag uiterlijk weten op zaterdag 23 september. Doorgeven kan:

• door in te loggen op de site en je eigen profiel te beheren
  • het te mailen naar ledenadministratie@limmerijsclub.nl
  • het te melden in de app groep van jouw trainingsuur

LET OP!

De ijsbaan gaat dit seizoen open op 27 oktober en zal geopend zijn tot eind maart. Daarmee wordt het seizoen dus twee weken naar achteren geschoven. Daarmee is onze eigen thuisbaan dus wat later open dan de omringende banen. Hou de initiatieven om alvast even warm te draaien op de ons omringende banen via de app groepen maar een beetje in de gaten.

Geniet nog even van de nazomer en tot straks op het ijs allemaal.

Saskia Heyligers (ledenadministratie) en Bart de Wolf (website)