Op 12 maart sluiten het seizoen af op IJsbaan de Meent

Vorig jaar , tijdens de viering van ons 125+1 jarig jubileum, hebben we de ijsbaan afgehuurd voor onze vereniging en dat is ons goed bevallen. Daarom hebben we dit jaar weer de baan afgehuurd op:

12 maart van 18:45 (18:30 schaatsen aantrekken) tot 20:45.

Hierbij nodigen wij uitdrukkelijk ALLE leden van de club uit om samen met ons het seizoen af te sluiten. Op deze avond zullen wij de diploma’s van het jeugdschaatsen uitreiken en de prijzen uitreiken die horen bij het clubkampioenschap voor de wedstrijdrijders. Voor iedereen hebben we een kleine traktatie en wat te drinken klaar staan langs de baan en natuurlijk rijden we met z’n allen de laatste rondjes van het seizoen op de baan. Wij zijn ook echt de allerlaatste gebruikers van het ijs en na ons gaan de ijsmachines uit, daar wil je dus bij zijn.

Het programma die avond is als volgt:

18:45 – Jeugdschaatsers openen de avond op het ijs, de overige rijders mogen daarna er gezellig bij aansluiten

19:15 – Uitreiking jeugdschaatsdiploma’s

19:45 – Dweil. Tijdens de dweilpauze reiken we de bekers uit die horen bij het clubkampioenschap.

20:00 – We kunnen na de dweil het IJs weer op en zullen, net als vorig jaar, een optocht in het donker rijden met z’n allen. Neem dus allemaal je gezelligste verlichting mee naar de baan. Hoofdlampjes, lampionnen, kerstverlichting, het maakt niet uit. Als je er maar mooi versierd uitziet tijdens onze optocht in het donker.

20:10 – Vrij schaatsen tot en met 20:45.

We hopen jullie allemaal te zien op 12 maart.

Anita, Corinna, Kees, Sanna en Bart