Informatie over de incasso van de contributie en abonnementen
Limmer IJsclub Limmer IJsclub
Schaatsvereniging voor Limmen en Omstreken

Beste ,

Volgende week (tussen 1 en 5 maart) zal de jaarlijkse incasso van de contributie en de abonnementen van de Limmer IJsclub plaatsvinden. De tarieven staan op onze website (https://www.limmerijsclub.nl/help/). De contributie is (na 2 Corona jaren) weer op het niveau van 2019 gebracht, zonder kostenstijging.

Omdat we te maken hebben met steeds verder oplopende bankkosten en omdat het per lid apart factureren tijdrovend en foutgevoelig is, zullen wij dit jaar bij elk lid waarvan het rekeningnummer bij ons al bekend is een incasso uitvoeren. Alleen leden die voor het eerst contributie of een abonnement betalen, krijgen wel een factuur. Indien je niet akkoord bent met de incasso kun je me dit laten weten via het emailadres: penningmeester@limmerijsclub.nl. Voor leden die ervoor kiezen om niet via de incasso te betalen, zullen we 5 euro administratiekosten extra in rekening brengen. Bij voorbaat dank voor ieders begrip.

Ik hoop dat we 12 maart een mooi afscheid van dit schaatsseizoen kunnen hebben op De Meent.

Jeroen van Vliet,

Penningmester Limmer IJsclub

Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je bent ingeschreven bij de Limmer IJsclub. Indien je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen kun je hieronder klikken op "uitschrijven bij de nieuwsbrief".

Uitschrijven bij de nieuwsbrief
facebook  youtube