We willen graag weer weten wanneer je bij ons komt schaatsen. Alle info in deze nieuwsbrief
Limmer IJsclub Limmer IJsclub
Schaatsvereniging voor Limmen en Omstreken

Beste ,

Het ziet er naar uit dat voor onze baan het schaatsseizoen toch snel gaat beginnen. We moesten even wachten op de informatie vanuit de schaatsfederatie maar we kunnen beginnen met het inventariseren van jullie wensen.

• -        We willen jullie wensen uiterlijk woensdag 21 september binnen hebben.
  • -    Jullie wensen van vorig seizoen staan nog in het systeem. Wijzigt er niets? Dan hoef je dus niets te doen en vragen we exact dezelfde abonnementen aan voor dit jaar.
  • -     Je logt in op onze website en als je boven in beeld klikt op de menu-optie “profielpagina” zie je jouw wensen in het systeem staan. Wijzigingen kun je hier doorvoeren. Inlognaam kwijt? Dat is je E-mailadres waarop je deze mailing ontvangt. Wachtwoord kwijt? Klik op de optie wachtwoord vergeten. Vind je het inloggen te veel gedoe? Geen probleem. Geeft het dan gewoon even door aan Saskia (ledenadministratie@limmerijsclub.nl) of Bart de Wolf (webmaster@limmerijsclub.nl)
  • -        Wil je dit jaar stoppen met schaatsen? Stuur dan ook even een berichtje aan ons. Dan schrijven wij je uit.

De trainingsuren zijn dit jaar gelijk aan die van het vorig jaar maar we zetten ze nog even voor jullie op een rijtje.

Trainingsuren wedstrijdschaatsen

Zaterdagochtend 07:45 tot 08:45.

Dit uur rijden we met pupillen, junioren en er rijden ook enkele ouders mee! Gezellig dus met de hele familie op het ijs. We starten al iets eerder met onze warming-up. 07:25 aanwezig zijn dus. Echt iets voor de vroege vogels. Deze trainingen kun je gaan volgen als je basisbeginselen van het schaatsen hebt aangeleerd bij het jeugdschaatsen. We leren de schaatstechniek steeds beter onder controle te krijgen en moedigen je aan om wedstrijden te gaan rijden.

Maandag eerste uur 17:30 tot 18:35

Ook dit is een uur dat geschikt is voor onze pupillen, junioren en er rijden ook enkele ouders mee. Deze trainingen kun je gaan volgen als je basisbeginselen van het schaatsen hebt aangeleerd bij het jeugdschaatsen. We leren de schaatstechniek steeds beter onder controle te krijgen en moedigen je aan om wedstrijden te gaan rijden.

Maandag tweede uur 18:50 tot 19:55

Dit uur is geschikt voor de junioren en senioren die al schaatservaring hebben. Op dit uur wordt er hard gereden door de wedstrijdschaatsers. Ervaring om te rijden op dit uur is vereist.

Maandag derde uur 20:10 – 21:15

Dit uur is geschikt voor de junioren en senioren die al schaatservaring hebben. Op dit uur wordt er hard gereden door de wedstrijdschaatsers. De ervaring leert dat bij onze vereniging hier vooral veel senioren rijden. De junioren kiezen vaker voor het tweede uur.

Donderdag 18:15 – 19:20

Dit uur is geschikt voor de junioren en senioren die al schaatservaring hebben. Op dit uur wordt er hard gereden door de wedstrijdschaatsers. Op dit uur mogen alleen ervaren pupillen komen rijden na overleg met de trainers. Ervaring om te rijden op dit uur is vereist.

Toerschaatsen

De toerschaatsers hebben twee verschillende tijdstippen waarop ze met de vereniging kunnen toerschaatsen

Maandag vierde uur 21:30 – 22:30

Dit uur is speciaal gereserveerd voor de toerschaatsers. Een vers gedweilde baan, veel gelijkgestemden en gezelligheid. Dit is echt een uurtje voor de liefhebbers. Wij rijden hier met een grote groep. Enige ervaring is gewenst maar we hebben het geduld en de aandacht voor de rijders die die nog niet heel erg ervaren zijn.

Woensdag 09:15 – 10:15

Op de woensdagochtend wordt er les gegeven tijdens het publieksuur door de Limmer IJsclub. Er zijn drie groepen van verschillende niveau. Altijd een groep die bij jou past dus.

Jeugdschaatsen zaterdag 10:00 – 11:00

Dit is voor onze allerjongste leden die het schaatsen nog echt onder de knie willen krijgen. Tot 12 jaar kan je bij deze groep terecht.

Meer informatie over de verschillende trainingsuren en doelgroepen kun je vinden op onze website maar je mag natuurlijk ook altijd even contact zoeken met onze vereniging. Saskia van de ledenadministratie (ledenadministratie@limmerijsclub.nl) of Bart (trainer en website) (webmaster@limmerijsclub.nl) kunnen je altijd verder helpen.

Clubkleding

Wil je clubkleding bestellen. Geef dat dan voor 23 september door via het adres clubkleding@limmerijsclub.nl. Jasjes kosten rond de €15,-. Schaatspakken rond de €75,-. We houden rekening met licht gestegen kosten en kunnen dus niet helemaal vertrouwen op dezelfde prijzen als vorig jaar.

Kosten abonnementen

De prijzen van de abonnementen zijn een klein beetje verhoogd maar de prijsstijgingen zijn gelukkig erg beperkt gebleven. De eerste abonnementen zijn €5,- tot €8,- duurder geworden. De vervolgabonnementen €2,- tot €3,-. De actuele tarieven staan op de info pagina op onze website.

Hopelijk tot snel op het ijs!

De Limmer IJsclub.

Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je bent ingeschreven bij de Limmer IJsclub. Indien je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen kun je hieronder klikken op "uitschrijven bij de nieuwsbrief".

Uitschrijven bij de nieuwsbrief
facebook  youtube