Thirza is lid van onze club en schaats op de maandag in de groep bij Marco van Tongeren maar zij is ook medewerker bij House Of Sports. Dit bureau organiseert meerdere grote sportevenementen waaronder veel (inter)nationale schaatsevenementen. Ik kreeg via Thirza het volgende verzoek.

Hi Bart,

Op zaterdag 2 juli organiseren we met House of Sports het NK Knikkeren in Ouwehands Dierenpark.

We zijn hiervoor op zoek naar +/- 30 personen (liefst 16+) die het leuk vinden om daarbij te helpen als scheidsrechter.

Zou jij wellicht een oproep willen doen bij leden van de Limmer IJsclub?

Naast een leuke dag in Ouwehands Dierenpark, doen we graag een leuke donatie in de clubkas én krijgt men een ticket voor het eerstvolgende schaatstoernooi (seizoen 2022/2023) in Thialf, Heerenveen.

Als je hier iets voor voelt kun je denk ik het beste een berichtje sturen naar Thirza: thirzapronk@hotmail.com

Vriendelijke groeten,
Bart de Wolf