Een aankondiging van de start van het zomerprogramma 2022 met de Koekoektraining en het Skeeleren

We hebben dit jaar wat extra tijd genomen om uit te rusten van het zomerprogramma maar nu gaan we toch echt beginnen.

Op maandag 9 mei starten we weer met het zomerprogramma op het Koekoeksveld in Limmen van 19:00 tot ongeveer 20:00. Daar draaien we een programma gericht op conditie, kracht en coördinatie. We bieden het programma aan voor twee verschillende doelgroepen.

1. De oudere junioren, senioren en masters
  2. De pupillen en jongere junioren die al echt aan het trainen zijn voor het rijden van wedstrijden. Deze training is helaas niet geschikt voor onze jongste rijders van het jeugdschaatsen want we gaan echt trainen voor het ijsseizoen.

Daarnaast gaan we op de donderdagavond weer skeeleren van 19:00 tot 20:00. De eerste training is op donderdag 12 mei.  We verzamelen op de parkeerplaats tegenover de OLV Ter Nood op de grens van Limmen en Heiloo. Ook hier trainen we voor twee doelgroepen.

1. De allerjongste rijders van onze club zijn hier ook welkom. Juist de jeugdschaatsers hebben vorig jaar fanatiek geskeelerd en die mogelijkheid willen wij ze dit jaar zeker weer bieden.
  2. Voor de oudere en snellere rijders zullen we zorgen dat er trainers zijn die met deze groep aan de gang gaan.

Voor beide trainingen zijn WhatsApp groepen actief. Wil je daaraan worden toegevoegd? Stuur even een berichtje (reply van de nieuwsbrief) aan Bart de Wolf. Dan blijf je direct op de hoogte.

Benieuwd of de trainingen geschikt zijn voor jou of je kind? Kijk eens op het youtube kanaal van onze club. Daar staan de filmpjes van het skeeleren en de zomertrainingen bij de Koekoek.

Tot straks bij de zomertrainingen.

De trainers van de Limmer IJsclub